Laadulliset tavoitteemme ovat hyvä asiakaspalvelu, luotettavuus ja turvallisuus ympäristöystävällisesti toteutettuna. Meistä käytetään yhdessä jäljempänä nimitystä TLO tai LS-Liikennelinjat Oy.
Tarjottavat liikennepalvelut
TLO tarjoaa aikataulun mukaisia linja- ja ostoliikennepalveluja pääsääntöisesti Turussa ja Varsinais-Suomessa. Liikennepalveluihimme kuuluu myös kuntien sisäistä palvelu- ja koululaisliikennettä sekä Saaristobussi Paraisille, Nauvoon, Korppooseen ja Houtskariin. Liikennekenttä elää jatkuvasti.
Linjat, reitit, aikataulut ja muutokset liikenteessä löytyvät parhaiten internetsivuiltamme osoitteesta www.tlo.fi. Reitteihin ja aikatauluihin voi tutustua ja niitä suunnitella myös.
Toimistoaikana 9-16 saa myös palvelua numerosta 0100-8840 (1,70€/ min + ppm tai mpm).
Kertamaksut ja lipputuotteiden hinnat löytyvät internetsivustoltamme.
Lähes koko lähiliikenteessä käytetään matalalattiakalustoa, poikkeuksena pääsääntöisesti saariston, Someron, Paimion ja Mynämäen suunnan vuorot. Kaikissa autoissa on kuitenkin tilaa lastenvaunuille. Matalalattia-autoissa on invasilta. Runkoliikenteessä on hajavuoroja ja poikkeustilanteita, jotka ajetaan muulla kuin matalalattiakalustolla. Tällöin kuljettajamme auttavat tarvittaessa asiakkaita. Me olemme asiakkaita varten ja säännöllisessä henkilökunnan koulutuksessa asiakaspalvelun kehittäminen on päätavoitteemme.
Asiakaspalautteet voi jättää netin kautta osoitteeseen http://www.tlo.fi/ota-yhteytta tai sähköpostilla office@tlo.fi. Palautteen voi soittaa numeroon 02 2740 333.
Käsittelemme palautteet saman päivän aikana ja vastaamme niihin mahdollisimman nopeasti. Ohjaamme palautteet kentälle oikeaan osoitteeseen. Palautteiden perusteella haetaan painotuksia henkilökunnan koulutusohjelmaan, teemoja henkilökunta tiedotteisiin sekä ohjeistusta liikennesuunnitteluun.
TLO:n liikenteen kalustossa on paikannusjärjestelmä, jonka avulla auton sijaintia ja aikataulun mukaista etenemistä voidaan seurata. Niinpä tämän ajantasaisen seurannan ansiosta liikenteen häiriötilanteiden selvittäminen toimistossamme onnistuu useasti asiakkaan odottaessa. Silloin kun toimintamme on ollut virheellistä korvaamme asiakkaalle toiminnastamme aiheutuneet välittömät kulut tapauskohtaisesti sopimalla.
Viivästyksistä aiheutuneita kuluja ei korvata silloin kun kysymyksessä on force major tilanne. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi keli- tai liikenneolosuhteista johtuvat viivästykset tai vuorojen pois jäännit, liikennevahingot sekä kaluston rikkoutuminen.